A vásárláshoz nem szükséges regisztráció!
Az oldal használatával hozzájárulsz adataid kezeléséhez! Adatvédelmi tájékoztató itt.

 x 

Ne lepődj meg fizetés közben!

Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.

De ez vonatkozik minden fizetési felületre, a PayPal-ra és a banki utalásokra is.

Mi az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül biztosítjuk a bankkártyás fizetést, az alábbiakban erről találsz néhány információt:

Erős ügyfélhitelesítés folyamata a Simple alkalmazásban és SimplePay felületen
.
 

 Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.


Ilyennek számít az is, ha a Simple alkalmazásban vagy a SimplePay felületen fizetsz bármely bank által kibocsátott bankkártyával.

Az erős ügyfélhitelesítés azt jelenti, hogy az online fizetési felületeken a kártyaadatokon kívül egy további biztonsági kódot kell megadnod, vagy banki mobilapplikáción keresztül kell megerősíteni a vásárlási szándékot.

A bankok tehetnek kivételt egyes tranzakciókkal, például a Simple-fiókban elmentett, erős ügyfélazonosításon már átesett kártyákkal, de bizonyos időközönként még ezeknél a kártyáknál is kérni fogják az erős ügyfélazonosítást. Ennek gyakorisága bankonként eltérő lehet.

Az erős ügyfélhitelesítés módját a saját bankodnál kellett beállítanod ahhoz, hogy 2021. januártól bankkártyával fizethess online vásárláskor. Ha még nem tetted, mielőbb látogass el bankod felületére, és állítsd be!

* Egyes tranzakciók során már a jelzett dátum előtt is előfordulhat az erős ügyfélazonosítás a Simple fizetési felületein.
 
A szolgáltatónktól ezt az üzenetet kaptuk január 1.-én:
 

Amennyiben panasz érkezik az elutasításokkal vagy a 3D Secure azonosítással kapcsolatban, kérjük a kártyakibocsátó bankjához irányítsák a vásárlókat.
 
Az Európai Unió által életre hívott, és 2021. január 1-én bevezetésre kerülő PSD2 szabályozás tapasztalataink szerint mind magyar, mind nemzetközi szintéren fennakadásokat okoz ebben a kezdeti időszakban, ezért drasztikusan megemelkedhet a sikertelen fizetések aránya.
 
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az elutasítások függetlenek a SimplePay rendszerétől. A kollégáink folyamatosan egyeztetnek mind a magyar, mind a nemzetközi szervezetekkel annak érdekében, hogy minél hamarabb elhárítsák a problémát.
 
Amennyiben panasz érkezik az elutasításokkal vagy a 3D Secure azonosítással kapcsolatban, kérjük a kártyakibocsátó bankjához irányítsák a vásárlókat.

 

 

Fontos !

Fontos tudnivalók a járványügyi vészhelyzet idejére:

 

A webáruházon keresztül az egészségügyi vészhelyzet ideje alatt is lehet rendelni virágot!

A rendelés előtt egyeztetés szükséges a +36 30 99 86 170 telefonon, ez a szám az ingyenes, Viber és Whatsapp applikáción keresztül is elérhető.

Az egyeztetésre azért van szükség, mert a vágott virág nagy része importból származik és a járványügyi korlátozások miatt nem minden virág beszerzése lehetséges.

A vásárolt virágokat igény esetén házhoz szállítjuk, ezzel biztosítva, hogy vásárlóinknak ne kelljen emiatt otthonaikból kimozdulni.

Az előzetes egyeztetés nélküli rendeléseknél a vásárló elfogadja, hogy a rendelkezésre álló virágokkal helyettesítjük a választott csokrot! Az ebből adódó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!

A lehetőségek szerint mindent megteszünk, hogy a vevőink igényeit kielégítsük.

Icon Truck

Kiszállítás közvetlenül
a megajándékozottnak

Icon Light Bulb

Kreatív ötletek
az ajándékozáshoz

Icon Gift

Ajándékok, kiegészítők
a virágokhoz

Icon Locked

Biztonságos vásárlás
Otp Simple Pay-el

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Értesülj a legtrendibb ötletekről és a legújabb kedvezményekről!

A felíratkozással hozzájárulsz adataid kezeléséhez! adatvédelmi tájékoztató