1. Hogyan tudok vásárolni?
A vásárláshoz nem szükséges regisztráció! A rendszer a vásárlás során automatikusan regisztrál. Ha már vásárlónk vagy, lépj be a felhasználó neveddel és jelszavaddal. Klikk a „ Webshop” ikonra, válaszd ki a kívánt menüpontot. Az itt felkínált menübe belépve válassz kínálatunkból. Ha sikerült, klikk a kiválasztott képre. Válaszd ki a kívánt méretet ( S, M, L,XL) és a darabszámot, majd klikk a „Kosárba tesz” ikonra. Ha mást is szeretnél vásárolni klikk a „Tovább vásárolok” ikonra. Ha végeztél, klikk a „kosár megjelenítése” ikonra. Az adatlapot értelemszerűen töltsd ki.
„A megjelenített név”: a név amit a vásárlást visszaigazoló emailen látni fogsz.
„Ha több személy részére is fogsz vásárolni, a rendszer megőrzi a beírt adatokat.
FONTOS: a csillaggal jelölt mezőbe valamilyen karaktert írj be!!
Ha a legördülő menüből bejelölted a szállítási települést látni fogod a szállítási díjat is.
Válaszd ki a fizetési módot, majd fogadd el a felhasználási feltételeket. Utána klikk „A megrendelés megerősítése” Ellenőrizd az adatokat, majd klikk „Fizetés”!
2. Kell – e regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, mert a rendszer az első vásárlással együtt regisztrál is. A későbbiekben az automatikusan generált adatokkal tudsz belépni. Az adatokat a későbbiekben módosítani tudod. Menete: „Felhasználó név” belépni, mint felhasználó „Adataim módosítása”
3. Mennyi a szállítási díj?
A főmenű „virágküldés” – „szállítási díjak” menüpontban meg tudod nézni a szállítási díjakat. Másik módszer: válassz ki egy terméket, tedd a „Kosárba” haladj tovább a rendelés folyamatán, válaszd ki a kívánt települést és itt már a termék árát és a szállítási díjat is fogod látni. Az adatokat a „Kosár ürítése” menüpont alatt törölheted!
4. Hogyan tudok fizetni?
Az adatlap kitöltése után a következő oldalon kiválaszthatod a kívánt fizetési módot. A bankkártyás fizetés az OTP SIMPLE, és a PayPal számláról történő fizetés is, tőlünk függetlenül a rendszerek biztonságos oldalán történik. ( a biztonsági kód a bankkártya hátoldalán az aláírás mezőben található). A sikeres a tranzakcióról egy e mailt fogsz kapni, ami a rendelés adatait tartalmazza. Ha nem látod az emailt, nézd meg a spam szűrőd átengedte - e a levelet!
Sikertelen kártya tranzakció után várj legalább 5 – 10 percet az értesítésre, mielőtt újra próbálkoznál!!
„Banki átutalással” A sikeres vásárlást visszaigazoló e mail tartalmazza az átutaláshoz szükséges adatokat. Kérlek vedd figyelembe az átutalási időt!
A terméket a vételár beérkezése után, szállítjuk ki!
„Postai csekken” A sikeres vásárlást visszaigazoló e mail tartalmazza a fizetéshez szükséges adatokat. Az összeget postai „rózsaszín csekken” tudod feladni. Kérlek vedd figyelembe az átfutási időt! A terméket a vételár beérkezése után, szállítjuk ki!
„Kiszállításkor készpénzben” A megrendelt áru átvételekor a futárnak tudsz fizetni.
„Átutalással havonta” Rendszeres vásárlóinknak - megállapodás alapján – lehetőségük van arra, hogy egy időszak rendeléseit egyben fizessék ki.
5. Hogyan kapom meg a számlát?
A rendszer minden vásárlásról egy elektronikus számlát állít ki és emailban továbbítja a rendelkezésre álló adatok alapján. Ha nem azonos a számlázási cím a megrendelő címével, azt a regisztrációnál, a vásárlás során vagy az adataim módosítása menüben tudod közölni!
6. Honnan tudom, hogy a rendelésem „él” ?
A rendelés akkor „él” ha egy visszaigazoló e mailt kapsz ami a rendelés adatait tartalmazza. Ezt az e mailt kapjuk meg mi is innen értesülünk a rendelésről.
Ha nem kaptad meg ezt az e mailt, ellenőrizd a spam szűrődet, vagy valószínű az utolsó lépést ( „Rendelés megerősítése” ) elmulasztottad!
7. Mást is lehet rendelni?
Igen! Amennyiben más elképzelésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy e mailben. Az egyeztetés után az „Élő rendelés-Egyedi csokor” menüpont alatt tudod kifizetni a kívánt terméket.
8. Más elképzelés fizetése
Lépj be az oldalra, felhasználó neveddel és jelszavaddal. Klikk az „Élő rendelés-Egyedi csokor” bannerra. A felugró oldalon a sárga mezőben lévő ablakba írd be az általunk közölt vételárat, majd „Kosárba tesz” utána „Kosár megjelenítése”. Az adatlapot értelemszerűen töltsd ki, a FONTOS MEGJEGYZÉSEK mezőbe írd be az általunk megadott szöveget. ( így tudjuk azonosítani rendelésed ) Ezután a rendszer végigvezet a vásárláson.
9. Honnan tudom, hogy a küldemény célba ért?
Minden esetben emailban visszaigazoljuk az átvételt. Ha a címzett hozzájárul, kérésre, akár fényképet is készítünk a kézbesítésről. Amennyiben mobil telefonszámod megadtad és kéred, SMS értesítést küldünk.
10. Lehet – e azonnali kézbesítést kérni?
Előzetes egyeztetés után igen. Egyéb esetben 3 órás időkorlát van a rendszerben, tehát a leghamarabb választható időpont a rendelés időpontja + 3 óra.
( Erre azért van szükség, mert a csokrot el kell készíteni és a kiszállítás is időt vesz igénybe )
11. Mi az a Nefelejcs Szolgáltatás?
Ez egy ingyenes emlékeztető szolgáltatás regisztrált partnereinknek. Az általad megadott időpontok előtt 3 nappal egy e mail üzenet kapsz, így van időd az ajándék kiválasztására. Természetesen örömmel vesszük, ha nálunk vásárolsz!!!
12. Lehet – e az ország más területeire, vagy külföldre rendelni?
Igen! Tagja vagyunk egy hazai és egy nemzetközi virágküldő hálózatnak. Partnereink segítségével valamennyi megrendelést teljesíteni tudunk. Belföldi megrendelésnél klikk a „Virágküldés körzeten kívülre” bannerra.
A külföldre irányuló szolgáltatás igénybevételéhez előzetes egyeztetés szükséges!!